Det är något med lärare, skolarbete och nedräkningen till studenten...

Riktigt härligt med helg. I fredags var det mösspåtagning och säsongsavslutning med basketklubben Sigtuna. Mösspåtagningen var nice, kul att folk tog i lite i låtarna. På basketavslutningen fick jag pris för "störst framsteg 2008/2009" vilket jag tackar för.

Idag har jag varit en sväng uppe i hallen och tränat inför Göteborgsfestivalen. Var en väldigt bra träning. Har även kommit bra igång med mitt sista skolarbete som vår Samhällslärare gav ut till oss förra veckan. Varför ska alla lärare bygga upp högen med skolarbete just nu? Vi har haft 3 jälva år på oss att göra den här skiten, men nu ska det verkligen byggas ett fet jälva berg av plugg. Schysst... verkligen, för vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Aja, Basketfestivalen i Göteborg på Onsdag till Söndag nästa vecka - TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0