Time will tell.

Jag har fått en del gnäll på mig på föregånde inlägg att jag inte har skrivit något "seriöst" i min blogg på ett tag. Jag har inte varit aktiv alls här inne. Jag har inget att blogga om?

Ni som vill veta min vardag så ser den ut såhär fram tills nu:

Måndag - Onsdag: Gym på förmiddagen, sen softa resten av dagen.
Torsdag-Söndag: Softning varje minut.

Som en del av mina vänner har märkt har jag varit omotiverad att gå ut och festa och ha kul, varför kan jag inte riktigt själv svara på, jag har bara inte haft lust helt enkelt... Men jag hoppas att midsommar blev min räddning från att första gräva gropen djupare för mig själv...

Time will tell.

Kommentarer
Postat av: Beatrise

Härligt David, uppdatering!

Med tiden så löser sig saker och ting, och nu när det är sommar så ska du se till att ha kul!

2009-06-21 @ 20:24:20
URL: http://chamberlains.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0