Idag vaknade jag upp med den bittra smaken av arbetslöshet i min mun.

Tack så jättemycket  för allt igår; presenter och gåvor, pengar och flera jättefina tal! Tack för att ni gjorde min student ihågkommen! =)

Tänkte skriva ner alla kommentarer som jag fick i nedskriva i min mössa:


Du är den gladaste personen jag har träffat. När du ler, ler jag! /Linda

Seg techno funkar inte! Du lär nog fatta om du går på rave /Tingeling

 Det har varit 2 roliga år med dig som klasskamrat =) /Veronica

 Roliga, härliga och underbara stunder har vi delat. Kommer sakna alla internskämt, Hoppas du kommer långt i livet. Du äger! <3 /Patricia

Tack för att jag fått lära känna dig. Kommer alltid minnas roliga stunder med dig. Lycka till <3 / Sara

 Att du orkar vara så glad jämt =) / Li

 Whats up shorty =D Akta dig för suggorna Haha i framtiden går det bra för dig <3 Peace /Dajana

 Skoltiden må vara över men vänskapen fortsätter förevigt /Johan

 Lycka till i framtiden kortis /Nikola

 Varit så jälva nice att lära känna dig. Hoppas all lycka till dig /Cicci

 Din lilla tiger. Kommer absolut sakna dig! Puss och kram / Emelie

 Vi var mer än ett huvud ifrån varandra. Men du vet att jag ser upp till dig. =) /Jossän

 Någon trevligare människa har jag inte träffat, varit ett nöje att lära känna dig. Lycka till i framtiden din långskånk. /Fredrik

 Vilken kille, hur go som helst /Anna

 Så jävla nice du är mannen. Har riktigt kul med dig. Hoppas vi ses efter detta! /Robin

 
Lärarnas kommentarer:

 Givakt David. Du är otroligt härlig. Go Dragons! /Henrik

 Till slut imponerade du! Lycka till! /Fredrika

 Du når långt med din inställning Kram /Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0