Red Dead Redemtion

Det är kanske dags att uppdatera sig igen. I skrivandets stund brinner mina fötter, fotsulorna är så ömma. Svaret ligger nog i basketträningarna. Närvaron från min sida har varit väldigt dålig under förra säsongen p.g.a. värnplikt (MUCK den 23/6!)

Imorgon är det en historisk dag i Schaffer-huset. Första hemmafesten, oh my god. Jag är bokstavligt talat död om något går det minsta lilla snett i detta hus. Och föräldrarna är världens bästa detektiver. Farsans har blick är som en lögndetektor, jag kan aldrig hålla masken om jag har gjort någon mindre bra inför honom med just den där blicken.

Som den tv-spels nörd jag är så införskaffade jag spelet Red Dead Redemtion, skaparna av spelet gjorde GTA IV för er som inte visste det... Jag gillar den nya stilen av att agera Cowboy i Vilda Västern. Ett spel som jag är nästan tvungen att visa för farsan, han själv gillar Vilda Västern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0