En mega uppdatering

En ganska behövlig uppdatering för er som fortfarande följer denna blogg!

Just nu är jag sjukskriven i en vecka från försvaret. Jag plus ca 30 stycken andra värnpliktiga blev hemskickade under måndagen. Med kraftig huvudvärk åkte jag hem och såg att brorsan också låg däckad i feber och förkylning.

Igår kom det efterlängtade Call Of Duty - Modern Warfare 2 ut i butikerna och jag lyckades få tag i ett exemplar.
Man måste helt enkelt ha det om man har Moder Warfare 1. End of discussion.

Jag räknar med att bli frisk till på Måndag då jag måste till tandläkaren sen tillbaka till lumpen för 2 dagars intensiv högvaktsträning, sen på onsdag står jag på slottet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0