Inryck imorgon, bäst att skriva ner sitt testamente ifall något går snett!

Morgondagen närmar sig. Nu är det mindre än 24 timmar kvar tills jag är på Luftstridsskolan (LSS) för andra gången.
Imorgon rycker jag in i lumpen. Imorgon börjar jag leva ett nytt liv som jag aldrig har levt förut. Nu får jag verkligen smaka på ord som disciplin, smärta och andra ovana saker.

Om jag avlider under värnplikten har jag lovat följande:

Marcus ska få mitt XBOX 360 + alla spel.
Johan: ska få en av två basketbollar.
Oskar: får den andra basketbollen.
Dogge: får min dator + allt tillbehör (porrfilmer osv) ;D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha dave jag då? ska inte jag få nåt :O ;p haha

2009-08-22 @ 00:45:00
URL: http://alexandrajacobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill ha din nazi-kostym....

2009-08-27 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0