Ännu ett inlägg.

Försöker få igång bloggandet igen. Det går ganska segt, men det är skönt att fortfarande ha den här platsen där jag kan skriva av mina känslor och tankar.

Idag drog jag och brorsan in till Stockholm som sagt och såg filmen "Farsan" på Sergels biografen. Helt klart godkänd film. Typiskt Jalla Jalla känsla i den. Nina Zanjani var kvällens ögonsten, helt klart given första plats till henne. Vilken sötnos!

I skrivandet stund så lyssnar jag på Tiger Lou - Sam, as in Samantha. Grymt bra låt, blir perfekt tvåa efter ettan på min playlist "you can't say no to me" Någon som har några bra tips på flera Tiger Lou låtar, hör av er :)


Kommentarer
Postat av: B

Den filmen är ju hur rolig som helst :D

2010-03-13 @ 00:37:39
URL: http://chamberlains.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0