Semester i USA och PS3

Resväskorna är packade, jag är packad....av glädje. USA väntar nu, imorgon kl 06 är det dags att gå upp och tagga till. USA i tre veckor kommer bli härligt. Ska bli riktigt roligt att träffa sina gamla redneck-kompisar. Denna gång hänger brorsan med också, så jag sällskap på resan tackar jag inte nej till.

Vi flyger Stockholm - Amsterdam - Minneapolis - Billings. Kommer bli en lång dag imorgon. Men jag ser fram emot den, sen är det tre veckors semester i the big US and A.

Jag har inte varit så duktig på att uppdatera min blogg på jättelänge, shame on me. Blame it on me.
Efter jag muckade den 23/6, så fick man lite extra cash på kontot, vilket gjorde att jag inte längre lyckades hålla fingrarna i styr så jag sprang nästan direkt och köpte ett PlayStation 3. Tillsammans med spelen "Metal Gear Solid 4- Guns of the Patriots" "Heavy Rain" och "Battlefield 2 - Bad Company" Jag gillar PS3, så stilren och tyst konsoll.

Nu väntar lite family guy tilsammans med brorsan, sen är det dags att sova!

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0