Basketabstinens!

Det kliar i mina fingrar. Abstinensen kommer tillbaka. Jag vill ta på mig mina svarta Reebok basketskor, ta på mig den röd-svarta Sigtuna Basket tröjan, ta på mig de röd-svarta shortsen. Ha världens bästa musik i bakgrunden.
Jag vill öppna dörren in till baskethallen och känna den där speciella halldoften som finns just i Valstahallen.

Jag vill värma upp tillsammans med det bästa laget igen. Bli hype, dunka sönder korgarna tillsammans med Nemanja. Köra den klassiska pick-n-roll med Oskar (som var ostoppbar i Lampe Challenge 2005). Ge dom där otroligt sköna baseboll passarna till Isevik som springer och gör lay-up efter lay-up efter lay-up.

Och sist med inte minst tracka Helmut för han är så dålig när han inte gör poäng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0