Sista Malmöflyget anländer. 14 dagar kvar.

Intressant att se att jag skrev senaste inlägget i bloggen 27/5. Bloggtorka eller bara ingen lust att skriva? Egentligen kunde jag lägga upp en massa bilder från min säsong här, men det gör man ju på facebook också, går lite snabbare och lite mer effektivt. Kroatien sommar 2011 börjar gå mot sitt slut. 2 veckor kvar exakt idag. 14 dagar. Det är ingenting. Men fortfarande får vi lika många gäster som under högsäsong. Intressant och stimulerande. Aldrig en lugn stund och svara i princip på samma frågor. Man blir duktig av att lyssna i detta arbete.

Idag är det ju som sagt 14 dagar kvar. Även idag så tar vi emot sista Malmöflyget. Sen är det bara Arlanda som gäller sista gångerna, härligt.

Jag ska alldeles strax ner till ett av våra hotell och hoppa på Departure transferbussen och bege mig till flygplatsen. Vi åker alltid den jättevackra kuststräckan som tar 1 timme och 30 minuter. Idag har jag Malmö flyget (Departure och Arrival) Sen ikväll vid 17-tiden så går Arlanda Departure transferbussen, och vid 21-tiden så kommer nya Arlanda gäster. Det betyder att jag kommer sitta i en buss totalt 6 timmar idag av den ca 18 timmar långa arbetsdagen. Lördagar är långa, svettiga och intensiva. Inatt när jag kommer hem så har bara dagen flygit iväg.

Säsongen börjar sakta men säkert gå mot sitt slut.

Nu måste jag iväg, jag önskar er läsare en riktigt Dobro Jutro (god morgon)

MVH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0