Ett inlägg om i princip ingenting.

Come up to meet you, Tell you I’m sorry, You don’t know how lovely you are
I had to find you, Tell you I need you, Tell you I set you apart.

Tell me your secrets, And ask me your questions, Aww let’s go back to the start.
I was just guessin’, At numbers and figures, Pullin’ the puzzles apart

Questions of science, Science and progress, Do not speak as loud as my heart
Tell me you love me, Come back to haunt me, Oh when I rush to the start
Runnin’ in circles, Chasin’ our tails, Comin’ back as we are
.

Coldplay's "The Scientist" är mitt sällskap i vid detta inlägg. Mycket känslor i denna låt. Påminner mig mycket om tiden i gymnasiet. Då Coldplay spelades rätt så flitigt, speciellt på tåget och bussen hem från Upplands Väsby. Under den timman hade man ofta mycket tid att tänka och reflektera.

Utanför mitt fönster är det storm. Vinden från Norr, Bura, blåser hårt. Mysigt att lägga sig i sängen och höra ovädret dånar utanför mitt fönster.

10 dagar kvar. Ska ta tag i gitarrspelandet när jag kommer hem. Har saknat det otroligt mycket just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0