Owl City

Adam Young har lyckats fånga mina trumhinnors intresse med hans musik. Jag kommer såväl ihåg när en lumparkompis spelade upp "Fireflies". Jag gillade Adams synthstil. Det klassiska Owl City "soundet" som Adam har lyckats skapa och vad vackert det är.

Jag var lite skeptisk mot Owl City först, men sen så gav jag albumet en chans. Och jag gillar det! :)






I can finally see that, You're right there beside me.
I am not my own, for I have been made new.
Please don't let me go, I desperately need you.

I am not my own, for I have been made new
Please don't let me go I desperately need You






I am still looking for you my love, where are you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0