2 veckors reseledarutbildning på Mallorca!

Nu är det bara timmar kvar. Jag känner igen den här krypande känslan som kommer mer och mer. Man undrar om och om igen om man har med sig alla grejer. Det kommer nog kännas likadant imorgon när jag vaknar som det kändes när jag vaknade upp på morgonen och skulle bo ett år i USA.

Jag beger mig ner till Alqudia, Mallorca, Spanien för 2 veckors reseledarutbildning. Håller tummarna att allt ska gå bra.

Försöker uppdatera bloggen så mycket som möjligt när jag har tid under min vistelse.

Nu ska jag sova, ska upp 04.15 imorgon.

Vi hörs!

David

Kommentarer
Postat av: evelinanana

var hittade du information om reseledarutbildning? vore jättesnällt om du ville berätta lite om hur det var och så/ Evelina

2011-02-04 @ 12:58:09
URL: http://evelinanana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0