En liten uppdatering =)

10 dagar kvar, det känns lite overkligt men snart är det min tur att ta studenten. Kom hem från Göteborgsbasketfestival tidigt på söndag morgonen, omkring kl 03 tror jag. Det är första gången jag kör under natten och jag tycker att det är hur skönt som helst när man bara är helt ensam och glider fram på vägarna i 110 km/h :)
I basketfestivalen gick vi till kvartsfinal där det tog stopp mot Saltsjöbaden. Tjejlaget som åkte ner tillsammans med oss gick hela vägen till final och vann även i finalen, stort grattis till er tjejer!
Matchrapporter kan läsas på Sigtuna baskets hemsida: www.sigtunabasket.se

Jag har haft en riktigt skön långhelg fylld med massor av skoj. Tiden rann verkligen iväg nere i Göteborg.
Imorgon är det tisdag och då ska jag och klassen iväg ut i Skärgården och campa, kommer bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0