Den sista vandringen med klassen.

Kom tillbaka till  från en 24 timmars vistelse i skärgården med klassen. Vi höll till ute på Blidö där vi bodde på vandrarhem över en natt.

Dagen började med att väckarklockan ringde skit tidigt, jag pallrade iväg mig till bussen med min feta packning. Träffade "Limpan" vid Til och åkte vidare mot Märsta där jag hoppade på tåget mot Stockholm C.
I Stockholm C tog vi sedan tunnelbanan mot Kungsträdgården varifrån vi senare gick ner mot Strömkajen.
När klockan var 9 klev vi ombord på Sjöbris båten som vi åkte med i c:a 2 timmar. Under tiden spelade vi massor av kort.

När vi var framme vid vår hållplats så började vi vår 1 mil långa vandring i solen. Man såg på sina kompisar att solen hade tagit ganska rejält =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0