De tre musketörerna fixar en skön kväll!

Vilken dag! Jag hade planer på att dra till gymmet klockan 9 imorse, men vi ställde in det pga trötthet...somande om och oroade mig inte att jag skulle sova så länge till, jag började ju jobbet kl 13. Men självklart, vaknar tio minuter innan min kompis ska hämta mig klockan 12:30 -PANIK-.

Första dagen på jobbet gick bra, massa nya personer som alla verkade vara sköna :) När jag kom hem så däckade jag till South Park, har verkligen pressat den serien ett tag nu... är i mitten av säsong 12 nu, och 13 är på g.. så snart är den serien slut och jag övergår till Family Guy vilket jag känner att jag har lite svårt för den humorn, men jag lär nog förstå den ganska snabbt :)

När jag sov så ringde Marcus mig och fråga vad jag skulle göra ikväll, jag svarade att jag låg och sov. Min sömn övergick ganska snabbt till att både Rickard och Marcus kom över till mig och vi packade ihop mina datorprylar och drog över till Rickards place och skulle fixa allt inför LAN:et som vi skulle ha. Efter typ 3 timmar kom vi igång efter att ha insett att min dator är inte gjort för roliga aktiviteter (fet epic fail för dell-datorer)

Vi drog till Statoil i Märsta, eftersom allt annat i våran värld var stängt... På vägen ut från Statoil frågar en brud mig innan jag hoppar in i bilen om vi är med på ett street-race:

David-Vad får vi om vi vinner?
Bruden-Ingenting...
David-Men vad får ni om ni vinner då?
Bruden-Jag vet inte...?
David -vad vill ni ha?
Bruden-Dedu ;-)

Något street-race blev det aldrig av, dom begav upp mot Valsta och vi swishade hem till Sigtuna.
Nu kunde vi äntligen börja LAN:et (3 timmar efteråt) och det gick bra, lyckades vinna över Rickard som var den svåraste motståndarna av han och Marcus, men sen när jag möter Marcus så får jag stryk, not good.

Nu ligger de båda och slaggar, jag har försökt att sova men jag kan inte somna, jag ska väl vara uppe ett bra tag till. Idag är jag ledig, ska springa 3km  på tid vilket jag inte ser fram emot, men det är bara att inte känna efter så mycket.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha Dave hur hittade du min blogg då, är det kanske M som varit i farten?

2009-06-24 @ 08:01:23
URL: http://alexandrajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0