Uppdatering av helgen.. OBS! 1 vecka kvar till inryck...

En liten uppdatering vad som har hänt omkring mig de senaste dagarna.

Fredagen spenderades i Sigtuna med massor av härligt folk på Club Green, ute på golfklubben. Club Green blir bara bättre och bättre för varje party.

Lördagen tog jag det lugnt, medans de andra körde en gång till. Jag börjar bli gammal, är inne på mitt 21 år..

Söndagen spenderades i bålsta med en nära vän och två stycken kvinnliga bålsta infödingar. Mini golf (jag kom 2:a till min förvåning, jag hade gått därifrån med smaken av victory, men tydligen blev det silvret till Schaffer) och middag på asiatisk resturang blev det. Mycket trevlig avrundning på denna vecka.

Idag är det ny vecka, idag är det en vecka kvar tills lumpen. Jag taggar till det genom att dra till go-cart banan och ska spöa brorsan och kusinerna... jag hoppas att jag som 2 meters kille får plats i den lilla go-carten... jag tänker inte förlora, hedern står på spel!

Skriver mer sen hur det gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0