Raggningsställen.

Efter jobbet åkte jag och R till båten och stack ut en sväng på mälaren. Jag försökte på min fiskelycka men det blev bara två kast, sen tröttnade jag. Det var för varmt för värsting gäddan som jag skulle fiska upp och det var för varmt för mig. Efter ha lagt ifrån sig fiskespöt frågade jag R om hur, var och när man raggar. Det blev en ganska komiskt samtalsämne.

"Alla stränder här i Sverige kan du utesluta, visst man känner sig ganska cool och går där och spänner sig... men det kommer aldrig bli något."

Jag: - "Men om man raggar på någonstrand utomlands då?"

"Ja, men då har man iaf en öppningsreplik som kan låta som "Tjena, jag hör att ni kommer från Sverige, trevligt" och sen är det bara att köra på.... här i Sverige kan det bli mycket svårare"

Jag: - "Haha, jo det förstår jag, men om man söker efter mer "erfarna kvinnor" då, vart ska man söka då någonstans?"

"Finlandsfärjan" svarar han skitsnabbt. "Om du inte lyckas där, då är du fan värdelös!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0